Intencje Papieskie

Za współczesnych męczenników
Módlmy się za tych, którzy w różnych częściach świata narażają swoje życie z powodu Ewangelii, aby rozpalali Kościół swoją odwagą i misyjnym entuzjazmem.

Warto odwiedzić

Licznik

LSO i OAZA we Wrocławiu

W sobotę, 10 czerwca, wspólnota Liturgicznej Służby Ołtarza oraz przedstawicielki parafialnej Oazy, udali się na wycieczkę do Wrocławia. Głównym celem wyjazdu było wrocławskie zoo i zabytkowa starówka miasta.

Zaraz po Mszy Świętej, odprawionej w naszym kościele, wyruszyliśmy kilka minut po czwartej nad ranem do Wrocławia. Po przyjeździe rozpoczęliśmy pobyt w najstarszym i największym zoo na terenie Polski,które znajduje się na piątym miejscu w rankingu National Geographic, jako najchętniej odwiedzany ogród zoologiczny w Europie. Największą atrakcją dla wszystkich było Afrykarium (oceanarium), w którym znajduje się 21 basenów, tworzących wodne tunele, z prawie 300 gatunkami egzotycznych ryb i ssaków morskich. Ponadto mieliśmy możliwość zobaczenia 12 pawilonów multimedialno ? tematycznych, na terenie których znajduje się ponad 11 000 zwierząt. Po zakończeniu pobytu w zoo pojechaliśmy do centrum Wrocławia. Mieliśmy tam czas na spacer po Rynku Głównym Wrocławia, gdzie znajdują się bogato zdobione, stylowe kamienice, które zachwycają piękną architekturą. W samym środku znajduje się jeden z najlepiej zachowanych historycznych ratuszy w Polsce, stanowiący największy zabytek miasta. Na terenie całej starówki można dostrzec wrocławskie krasnale, które wyrastają w przeróżnych miejscach i stanowią dodatkową atrakcję Wrocławia.

Po intensywnym dniu podróżowania i zwiedzania, wróciliśmy wieczorem do Rzeszowa, pełni żywych obrazów i wspomnień tego, co mieliśmy szansę zobaczyć i poznać. Wyjazd na pewno przyczynił się do umocnienia naszej wspólnoty LSO i był niepowtarzalną okazją odwiedzenia ważnego oraz pięknego miejsca na mapie Polski.